Kan inte hålla mig borta

Redigering • 2011-05-24 • 16:37:00

Gick inte så bra dedär. Kan helt enkelt inte hålla mig borta från bloggen, eller framför allt kan jag inte hålla mig borta från att redigera bilder! Och så har jag ju massor med bilder tagna med IR, så då vill jag ju redigera och pyssla ännu mer... Satan i gatan!

Anyway, nu jag har pysslat lite med en IR-bild, och här har ni resultatet! :) Älskar bilderna :D Men det är jättesvårt att redigera.. ;/ Men övning ger färdighet!



Och nu kom jag på en rolig sak! Man lär ju kunna göra HDR av IR-bilder oxå? :p haha de måste jag prova!


Skickade kommentarer
Postat av: Johanna

hur fin som helst :D

2011-05-25 @ 11:07:35
URL: http://jjohhannnaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Fin blogg med fina bilder:D

2011-05-27 @ 20:31:14
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!