låt världen utrota förkylningar

Vardag • 2012-09-09 • 16:19:33

Jag älskar att vara sjuk. det är helt underbart. eller...?

vaknade i fredags med halsont, men åkte till praktiken och snorade och nös men klarade dagen rätt bra. dock så sov jag ingenting under natten fredag-lördag och låg helt utslagen igår. vaknade idag och var ännu mera utslagen än igår. hela j*vla helgen är borta nu och det enda jag gjort är att läsa, titta på tv och sova på soffan. usch, mitt liv är inte på topp nu. vi ska dessutom paddla kanot/kajak imorn med klassen, hur i helvete ska det gå till? URK önskar jag kunde sova HELA TIDEN så jag slapp stå ut med allt negativt som bombar huvudet när man är nedslagen och inte har nåt att göra för att rensa tankarna. URK PÅ DET VA. 
 
sorry för deprimerande inlägg, men wtf. nu ska jag återvända till soffan, ciao. 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!