Fotogaaaaalen

Vardag • 2012-09-23 • 20:11:15

Börjar bli lite smått galen nu. Är så fotosugen och har ett behov av att vara kreativ osv.! Ni anar inte! Vill bara att det ska bli tufft och spöklikt väder och ljus så jag kan ge mig ut ngn gång. GRR om jag inte kan fixa nåra spökbilder i år. Då äter jag upp någon.
 
Åh gud jag har så mycket att göra också. Skolsaker. Och jag bara ORKAR inte. Känner inte för att gå i skolan ÖVERHUVUDTAGET just nu. Praktiken i stallet har helt slukat upp mig, gud så underbart det är att bara gå i stallet. Där man hör hemma. Och så är det bara den här veckan sen är man tillbaka i klassrummet. Med prov och inlämningsuppgifter som man inte fattar nåt av. Matten är så pain in the *ss nu så den kan gå någonstans där jag inte hittar den. URK på't. URK!!! 

Men nu kan jag inte skjuta upp pluggandet längre. Får nog allt ta i läsa lite i samhällsboken ikväll. Vill ju inte sitta där med ett prov framför mig där jag förstår lika mycket av vad som står som om det vore grekiska. Suck... Sen har vi engelska, och engelska, och naturkunskap och hästkunskap och lite idrott & hälsa och lite mera matte. Finfint. Plättlätt. Klart på tio minuter. Eller?

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!