Dom som blev på självaste stubbåkern...

Hästar och Ridsport • 2012-09-16 • 20:57:57






Här är bilderna som togs innan jag gick över till vallen :) Han va lite fin emellanåt! Mellan damprycken. Men han ser så maffig och fin ut på stubbåkern - som inte kapar hans ben hehe. Hoppas åkrarna finns kvar till nästa vecka så kör vi då igen! Innan dess ska jag ge mig ut och kolla upp den bästa... hihihi

Skickade kommentarer
Postat av: Hille

Sjukt fina ni e! :D Du skulle deltagit i dressyrmupparnas tävling om "finast ridtravaren". :)

Svar: Tack :D Jaa, synd att jag inte visste nåt om den :( jag tror nog han skulle varit en bra kandidat! :)
amaluna.blogg.se

2012-09-17 @ 12:14:09
URL: http://tantparkkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!