nyfiken...

Vardag • 2012-10-15 • 21:44:14

Hej på er allihop. Har inte skrivit mycket de senaste dagarna (inget hehe), har inte hittat ngn motivation att skriva... isch. 
 
Men jag måste säga att jag blir otroligt nyfiken på vad jag egentligen har för läsare. Vilka är ni egentligen? Trots att jag inte skrivit ett endaste inlägg på fyra dagar så har jag ändå många besökare. Skoj! Men det gör mig så nyfiken! Vad är det som gör att ni klickar er fram till min blogg? Får säkert inga kommentarer här (hehe), men det är värt ett försök! :D Jag ska försöka bättra mig och iaf hinna med att skriva ngnting lite oftare. Kan ju berätta att vi ska ut på vandring imorn med klassen (Lunsen here we come!!!) och göra fältstudier i regnet (jiiihooo). Sen blire hem o plugga GALET med matte för det är ju prov på onsdag. Heh. Kommer. Gå. Bra. Eller?
 
Idag dansade jag zumba med klassen och andra tvåan oxå. Lite pirrigt innan men man vågar släppa loss liiiiiite iaf efter ett tag. Faktiskt sjukt kul, och när man ser dansinstruktören vill man bara dansa hela tiden för hon är så snygg och sexig (missförstå mig rätt - alla som dansar snyggt är sexiga, right?) och så vill jag OXÅ VA! Och så råkar man slita blicken från hennes moves och ser sig själv i spegeln. Heh. Jamen fint. Vad håller jag på med då liksom? Stel som en pinne och trippar runt där, försöker vara mjuk och smidig. Skrattretande, men vafan. Jag kan i alla fall skaka rumpa ;) Maha!

Nu ska jag fortsätta packa till morgondagen. Kanske inte blir så mycket dator för min del eftersom jag har en del att gå igenom med matten. Urk på den just nu asså.. men vad gör man inte.. för lite poäng.. typ.. och det är ju kul när det går bra!

Skickade kommentarer
Postat av: Pucko

Jag är en av läsarna! ;)

Svar: skoj :D
amaluna.blogg.se

2012-10-19 @ 16:26:09
URL: http://livetmedpucko.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!