Dagens O G I L L A

Tankar • 2012-10-01 • 19:50:40

Bara för att den här dagen är så fett pain:
• Vaknar till en mörk, regnig morgon.
• Bastu i bussen till stan + en idiotamanda som tog tjockjackan på sig.
• Helt opepp på skolan pga två veckors praktik bakom sig.
• Migrän.
• Min Bounty fastnade i godisautomaten, och ville inte lossna trots min välplacerade tackling (däremot skaffade jag hjälp och fick en tia av en som jobbar på folkhögskolan så jag fick min Bounty ändå, tack till dig!)
• Prov samhällskunskap imorgon, kan det ej.
• Det är måndag.
• Trött som fan.
• Måste plugga nu. FML.

Positivt? Matten idag gick asbra. Trots segheten var det en klockren smart mattedag idag. Jag förundras av mig själv varje dag. Öh. Fick sluta en timme tidigare, det tackar vi för! Extra mycket tack eftersom migränen höll på att ta kol på mig. 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!