Galet

Tankar • 2012-11-06 • 20:58:55

Det är heeeeelt gaaaaaalet vad inspirerad jag blir av alla UNDERBARA bilder på Pinterest. DET ÄR HELT FUCKING GALET. Just nu vill jag bara ha en bra systemare och ett körkort och skita i skolan och dra härifrån. Fan vad nice det skulle vara. FAN VAD NICE. 
 
Egentligen, varför gå i skolan och slösa bort tid av livet? Jag kan ju dö imorn, och då har jag inte varit i New York, inte på Maldiverna, inte Amerika, inte Storbritannien, inte Irland, inte Frankrike... Tanken gör mig yr. Jag vill ut och leva...
 
Men de går ju inte. Heh. Det vet jag ju.

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!