Tlöttis

Vardag • 2012-06-29 • 22:23:10

Först och främst kan jag ju säga att det inte blev någon photoshoot i måndags. Nej, det räckte med att jag o syrran gick ner o handlade i stormen, sen var jag deprimerad för resten av dagen och dagen därpå. Bara tanken på att gå ut igen fick ångesten att ta strypgrepp om mig igen. URK för regn och blåst på det viset. Usch.

Sen har jag inte hunnit sitta framför datorn ngt de sista dagarna, jag har jobbat! Har målat o grejat och donat. Idag skulle jag egentligen varit ledig, men mamma kom upp och väckte mig imorse och sa att jag var tvungen att jobba. Jippie. Men bra det, jobbade 8,5 timmar och därmed klirrade det lite i kassan. Mohahah.

Seven mår bättre *pepparpeppar - ta i trä*. Han är inte halt längre och ser allmänt fin ut i benen. Släpptes på betet igen för ngn vecka sedan och han är redan fet. Då menar jag fet. My god vilket jobb jag kommer ha sen i höst när det ska bli dags för hårdträning... Har bestämt mig för att köra rätt lugnt under sommaren och skritta mycket i låg form så att ryggmuskler byggs upp. Har även tänkt ta kontakt med ngn kiropraktor som ska få kika på kusen, men jag har däremot ingen aning om vem jag ska vända mig till. Ingen som helst aning - så om du råkar känna till en hästkiropraktor som är bra får du gärna säga till :D

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!