Husbilen åker ... snart.

Vardag • 2012-07-07 • 22:39:25

Imorgon åker jag och päronen iväg söderut i landet och sedan vidare till landet nedanför.
Vet inte om jag kommer ha tillgång till Internet :o så antingen kan jag skriva/blogga/lägga upp alla miljoner bilder jag kommer fota (o juste, vi/pappa har köpt ett halvtonat gråfilter till fisheye!! naajs) - eller så blire miljoner inlägg när jag kommer hem. Om jag orkar. Heh. 

Troligen kommer vi stanna vid Falsterbo och kika lite på hästarna som hoppar och dresserar omkring där. Ser så grymt fram emot det! Tror jag ska smita in i ngn fotoaffär på vägen dit och köpa ett minneskort som klarar mer än 500 bilder. 500 bilder brukar ju räcka till ungefär fem olika hästar... Och det finns ju fler än fem hästar i Falsterbo, right? 

Jag hoppas att vi får ett bra väder - vad som helst förutom nederbörd och blåst är okej :D - så att jag kan fota massor. Ser verkligen fram emot den här resan. Den ska bli bäst! Med gråfilter o allt! 

(Bild från Google)



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!