Det fixade sig!

Vardag • 2012-07-23 • 19:42:46

Skönt! Blogg.se funkar igen och Falsterbo-inlägget har publicerats!
Hehe, det blev rätt många bilder. Men det är roligt med många bilder! :D Läggde ni märke till den söta bulldoggen i slutet av flowet? Den va jättesöt! Den gick runt som modell för en monter som sålde hundtäcken osv., och så hittade den en övergiven hamburgare som den högg in på. Sååå söt! Jag vill ha en bulldog, dom är ju helt otroligt gulliga?

Nu har jag massor med bilder att redigera och lägga upp här. Totalt tog jag och päronen drygt 4.000 bilder på 12 dar. Coolt va? Eller också bara väldigt jobbigt att sålla... O my.

Inte nog med bilderna från semestern, igår åkte vi till mormor och morfar och det blev några hundra bilder på kattungarna oxå. Vilka små djur! Ulliga o gulliga.




Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!