Horseware? Bucas?

Hästprylar • 2012-01-11 • 19:14:15

Hej!
Idag började skolan igen, hade lite småångest igår men nu har jag bitit ihop och börjar tagga för den här terminen. Ser INTE fram emot den, men jag har inte så många andra val än att ge järnet

Hursomhelst, nu när Seven varit lite småsjukling har jag faktiskt täckat hnm. Mitt täckesförråd är ju inte så mäktigt, så att säga, för jag äger nämligen bara tre täcken för tillfället (förutom reflexländtäcket); två fleece och ett vintertäcke. Bestämde mig för länge sen att jag ska köpa ett regntäcke till hnm, ifall det typ blir storm på sommaren eller så :p men det har jag inte gjort än :p
Och nu vill jag plötsligt ha ett vintertäcke, också ... Visst kan man köpa ett regntäcke och ha fleece under (i think?), men det känns ändå inte lika bra som att köpa ett riktigt vintertäcke. 

Så, jag undrar om det finns någon läsare därute som har erfarenhet av täcken? Vilket märke är det bästa? Vilken modell föredrar du? Jag tänker inte köpa ett halvbra täcke från Hööks eller Börjes eller från Hansbo. Jag ska ha ett täcke med den bästa kvalitén, eftersom min älskling förtjänar det bästa (mammas pojke indeed..)! Såvitt jag vet ligger Horseware och Bucas på topp, men vad vet egentligen jag?



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!