Djurhållning

Vardag • 2012-01-17 • 19:42:15

Idag började en ny kurs i skolan, nänmligen Djurhållning.
Hela tisdagen jobbar vi med det (asskönt!) och det är grymt roligt och intressant! Klart den bästa kursen i skolan just nu!

Ser verkligen fram emot den här terminen (förutom alla prov då förstås), kanske just för att det är mer djur på schemat. Vi ska ju ha APL (praktik) på fredagar också. Jag ska befinna mig på Ulvs-Väsby Stuteri! :)








Skickade kommentarer
Postat av: Headphones reviews

odast så äter jag tills det står mat ut ur öronen och jag skulle kunna rulla hem.

2012-01-18 @ 08:17:52
URL: http://www.getcheapbeatsbydre.com/
Postat av: Snoozam

Headphones reviews:

Usch, det låter inge vidare, måste jag säga! Men vad vet jag, det har aldrig hänt mig så jag kan ju inte yttra mig ;)

2012-01-18 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!