Vampire - the nice one

Amanda • 2012-02-03 • 22:58:53



Kunde inte låta bli att göra om mig själv till en vampyr, en Twilight-vampyr såklart!
Är lite inne i serien igen, har just läst ut alla böckerna (taggar för att se ett filmmaraton) och blev supersugen på att leka lite i Ps.
Inte alls den bästa bilden dock (och inte den bästa redigeringen för den delen heller...), men jag tog den jag hade närmast till hands. Måste verkligen ha fler bilder på mig, och att just trixa med att ändra utseende är faktiskt väldigt roligt. 

Visste ni att jag Alltid har varit en sann medlem i Team Edward? Jacob-grejen är inget för mig... :p

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!