Hälften vore nog

Vardag • 2012-02-07 • 22:31:50

Av alla dessa bekymmer jag har nu hade hälften varit nog.
Suck. Det går trögt nu på vintern när allt är mörkt och kallt - jag saknar våren och sommaren så sjukt mycket! 
Alla dessa arbeten i skolan gillas inte ... Eller ja, arbetena är det väl inge större fel på kanske, det är redovisningarna och alla muntliga grejer som ställer till det för mig. Det är då mitt dåliga självförtroende visar sig, och jag avskyr ångesten ... Skriva kan jag - om jag hade fått skulle jag kunna skriva femtio sidor av något istället för att snacka inför klassen (fast när det gäller engelska räcker det bra med läraren...) ! Men så är det ju inte. Och övning ger färdighet, men det har inte min lilla speedohjärna fattat än. 

Den här veckan kommer bli kaos. På alla punkter. Men jag måste ta mig genom den, och jag ser fram emot vecka 8 då det är lov. Ska se till att ha allt inne innan jag går på lov, så jag slipper ha dåligt samvete när jag egentligen bara ska chilla! :)

Nu blir det en dusch och sen krypa till kojs.
Sov gott!


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!