Fin hov och ångest

Vardag • 2012-02-15 • 21:53:10

Idag kom hovis och kollade på Sevens fötter.
Han drog av skon och då såg man tydligt att det hade varit/är en hovböld där han ömmat. En stor svart fläck! Men som jag fatta det så är den nästan utläkt (iaf ingenting att gräva efter), så han fick bara lite tjära (isch) och sen en sula på det. Så nu är han glad och nu äre bara o köra på med ridningen! Nu jävlar! Nu ska det hända grejer. Jag har verkligen inte ridit seriöst sen... Ja, är det sen i höstas? När han fick den första hovbölden? Aja, jag blickar inte tillbaka - jag ser bara framåt...

Imorn är de det avskyvärda talet... Åh suck, får ångest. Men jaja, failar jag så gör jag. Kommer typ dö isf, men det finns ju personal på plats som jag hoppas kan hjärt-lungräddning :) Så nog överlever jag allt! 
Ska dessutom ha redovisning på naturbruken, men den är jag inte särskilt pirrig för. Men engelskan! Uääääk. Vet inte när jag ska göra den, men då tror jag seriöst att jag kommer dö så hårt att ingen kommer kunna återuppliva mig... Åh hoppas det blir efter lovet så jag får njuta av lite ledighet innan jag dör :)) 


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!