Svampigt värre

Vardag • 2012-08-06 • 23:09:46

Idag var en sådan perfekt dag att bara gå ut i skogen och bara vara (fick faktiskt tid till det, så skönt).
Strunta i allt och bara andas här och nu. Strunta i tiden, allt som väntar... Tog med mig kameran också! Hade som mål att utmana mig själv och få det där riktiga djupet i bilderna som jag annars saknar. Mina bilder blir så platta och det döööör jag av. Men jag fick många fina bilder och är supernöjd faktiskt :) Har kanske ändrat lite på min syn på foton också. Jag har ju alltid varit så mycket för skärpa och bra kvalité... Men nu tror jag faktiskt att jag är mer inne på komposition, färger, exponering, djup... Fokuspunkten... Vet inte varför jag ändrat uppfattning. Men man ändrar ju sig alltid :p i/med allt.

Hittade massa kantareller (hoppas jag. det kan lika gärna vara flugsvamp för jag är inte så bra på det där med svamp. heh) när jag fotade så sen gick jag tillbaka och plockade lite :) Blev mer än vad jag först trodde - drygt 2 kg. Hittade värsta bästa stället där det bah kryllade av enorma saker. Som dessutom gömde sig under gräset så det var minst dubbelt så många som jag såg när jag gick första rundan. Gaaalet!



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!