Hittade Carros kemibok

Vardag • 2012-08-28 • 20:29:15

Min syster Carro har ju precis börjat plugga basår på universitetet och då läser hon kemi.
Jag tokälskar ju kemi (och biologi och fysik) så jag blev helt lyrisk över hennes bok. Satt och dregglade över den och bara kollade på alla begrepp och regler och allt kemitjafs. Så underbart så jag nästan dog!

Saknar "vanliga" NO-ämnen sjukt mycket... Nu har vi i alla fall börjat med biologi, men jag vill liksom bara läsa kemi, biologi och fysik. Matte också. Teknik går också bra. Jag vill bara råplugga och lära mig allt! Får nog ta o gå ett basår sen när gymnasiet är klart hehe :P 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!