Grym ♥

Vardag • 2012-08-15 • 21:27:53

Hade ingen fantasi alls idag när jag skulle rida, så då blir det som vanligt att jag bara trimmar.
Lösgörande och med fokus på att han ska bära sig och verkligen ha arbetat igenom hela kroppen. Och det gick så jäkla bra idag! Lite coolt när allt bara stämmer till fullo och signalerna sitter som en smäck. Jag själv hade lite problem med sitsen och att hitta ett balanserat och bra läge som även passade honom, men när det väl var funnet gick allt som på räls. F*n vilken cool häst! ♥

Nu ska jag släppa datorn och sätta mig o läsa... Vad skulle jag göra utan böcker? 

:)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!