Det blev en ledig dag istället

Vardag • 2012-08-23 • 11:29:44

Jag kravlade mig upp ur sängen imorse, taggad på en grilldag i spöregnet.
Gick ner till bussen, klev på den, åkte till Jälla och klev av för att ta bussen hem igen. Fick ett sms från läraren att dagen var inställd pga regnet och vi var lediga. Lite surt, men vafan. Sånt händer :) Ledig idag och imorgon och sen helg - rätt okej faktiskt! Är supersugen på att gå ut o fota, men tror inte kameran är lika sugen på de. Får vänta tills de blir uppehåll eller så får jag gå ut med paraply. För ut ska jag ;) Trots regnet. 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!