Ingen tävling imorn

Vardag • 2011-09-10 • 21:43:47

Hade ju egentligen tänkt tävla/rida en Pay and Jump imorn i Dannemora, men nej, ändrade planer :(
Jag är fortfarande sjuk (dock på bättringsvägen) med lite feber fortfarande, så det känns inge kul att åka iväg och hoppa då :/ Jag vill verkligen, men jag måste tänka lite förnuftigt... Ska jag bli frisk till skolan nästa vecka borde jag hålla mig lite lugn, hehe. Jag ska däremot följa med imorn och fota och heja på Lollo och Celine!

Så imorgon kommer det bilder ! :) Och dessutom pallrade jag mig ut imorse när det var dagg och solen lyste så fint på dagget i gräset. Så jag fick några fina bilder som jag ska redigera och sen lägga upp här på bloggen :))

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!