Dålig uppdatering

Vardag • 2011-09-25 • 14:31:47

Hej på er! :)
Vet att jag varit usel på att uppdatera på sista tiden, men jag har helt enkelt inte haft tid. Lite småstressigt i skolan, varit mycke i stallet men framför allt har jag inte orkat sitta vid datorn. Har fått en ny släng av förkylning, redan innan den gamla hunnit ge med sig. Så ja, jag har lite feber igen, ont i halsen och blablabla allt man får när man är förkyld. Och det sliter lite på kroppen... 

Jag ska försöka uppdatera mycket, men jag måste tänka på skolan först! :)
Kan ju iaf säga att jag taggar som SATAN inför Strömstad nästa helg! YEEHA. Då blire filmer maha!



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!