Ales stenar

Naturfotografier • 2011-09-01 • 16:28:20

På semestern åkte vi till Ales stenar, Ystad.
Här kommer några bilder därifrån! :) Fick inte några bra bilder på självaste stenarna, eftersom det va folk överallt... Och ungarna klättrade på stenarna även fast det stod att man inte fick ;o bra föräldrar..








Skickade kommentarer
Postat av: CarroBarr

åååh shit vilka fina bilder!! färgerna är så himla fina, hur får du det så? känner mig helt retarded när jag ska redigera bilder för allt jag gör är typ öka kontrasten :( kan du inte lägga upp lite instruktioner och så? :D

2011-09-04 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!