Hemma från Strömstad

Vardag • 2011-10-03 • 19:48:41

Hej alla.
Nu är jag hemma från Björneröd/Strömstad! :) Är lite trött och sjuk fortfarande, plus att det är mycket plugg nu så jag hinner inte skriva ngn lång recension av helgen. Men jag lever, och jag åkte inte av :p Är i en grym formsvacka nu dock, så jag blev arg vid varje ridpass för att kroppen inte lyssnade. Benen gjorde vad dom ville, händerna gjorde vad dom ville och jag orkade ingenting. Så jag kände mig mest arg för att ingenting fungerade. Men det kan inte alltid gå bra... Lite synd bara att svackan kom som en flodvåg just till Strömstad :( tråk... 

Så imorn blire ut i skogen och mysa med min älskade häst som jag saknar grymt mycket, inte kräva nåt av min lite trötta kropp. Bara njuta av den vackra hösten! Önskar att jag hade tid till att vila upp mig, ge mig ut i skogen och fota, och! - redigera en mapp med naturbilder som ligger o väntar. Haha, har mycket som jag vill göra... 

Men nu ska jag fortsätta med plugget! Försöka banka in lite matteregler o sånt till provet imorn. Herremaja känns inte bra det här... Men men! Hej svejs gott folk

Skickade kommentarer
Postat av: Emma

duuu där! uppdatera din andra blogg med bilder från strömstad!:))

2011-10-04 @ 16:38:33
URL: http://horseesandphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!