Filmer från Strömstad

Vardag • 2011-10-05 • 21:22:10

Hej hej.
Har nu suttit i flera timmar (känns de som) och kollat igenom filmer och redigerat bilder från Strömstad :) Har lagt upp några på min YT-kanal som du kan kolla på! :) Det är inte alla.. Det kommer alltså fler! :D

Men det är flera ryttare i en film, och helst skulle jag vilja beskära filmerna för att det ska bli lättare att kolla på den man vill kolla på. Först måste jag bara lära mig hur man ens gör. Har ingen som helst aning! Hehe. Provade beskära på youtube, men det förstod jag mig heller inte på. Konstigt värre...
Aja, det löser sig :) Nu är jag sjuukt trött och ska nog bara slöa i soffan och sen krypa till kojs. Imorn blire skola - sen stallet och rida veckans lektion! Ska bli jättekul :)



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!