"Effektiv, dubbel nosgrimma"

Hästprylar • 2011-10-31 • 17:04:26



Hittade det här tränset när jag va inne o surfade på Equalityline's hemsida,
och man kan ju lugnt säga att den sticker ut lite! Själv gillar jag nog inte den här tanken, faktiskt... Eller ja, jag ser inte att den gör mer skada än andra nosgrimmor, men, det finns en liten sak som jag undrar över... Vad är egentligen självaste syftet? Enligt mig är det samma princip som en vanlig aachen. Men Dy'on ville väl komma med nåt nytt antar jag ! De är ju rätt duktiga på att komma med nya idéer, om man kollar deras kollektioner...

Vad tycker ni om den här nosgrimman? :)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!