Stockholm International Horse Show

Vardag • 2011-11-25 • 21:22:18

Idag drog jag med klassen till Globen för att se show 1 (dressyren) och show 2 (agriahoppet, hööksgrejen, barbackan samt islännigarna).
De va intressant och skoj alltihopa! :) Shoppade ingenting på mässan men såg myyycket som bara skrek åt mig att jag skulle köpa dom.. Men de gjorde jag inte :p hehe. Förnuftig som man är, sparar man på pengarna ;p

Jag fotade rätt mkt oxå, vet inte om bilderna blev bra dock :o Antar att ISO:t är typ skyhög och bilderna korniga som satan... men men :p wtf ! Dom kommer iaf sen, tror det blev upp mot 1000 bilder... plus filmer ;) Bilderna ska nog komma upp här till slut, haha. Har dock mycket plugg och mycket innanför skallbenet just nu så vet inte när tyvärr... 

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!