En lite sen skyddsväst

Vardag • 2011-11-14 • 18:50:09

Nu börjar jag faktiskt bli liite less.
Den 13:e september beställde jag en Riders Company-väst och ett par benskydd från Hepnet.se. Deras leveranstid är ca 2-5 dagar, men det tar längre tid om varan inte finns i lager (givetvis).

Men saken är den att jag har fortfarande inte fått mina saker. Och hur lång tid har det gått? Jo, 2 månader och 1 dag. 9 veckor. 62 dagar. Inte okej om du frågar mig.

Jag hade hoppats att jag skulle få hem den till Strömstad (v. 39), men när dom mejlade och sa att varan inte fanns i lager och att varorna skulle vara hemma hos dem 5:e oktober. Men kom min beställning? Nej. Den 16:e mejlade jag dem och frågade hur statusen såg ut, och dagen efter fick jag svaret att västarna från tillverkaren är jätteförsenade men att benskydden redan hade kommit. Hon skrev även att de troligen skulle få västarna samma vecka (v. 42) och att hon skulle mejla mig när västarna hade kommit och var på väg till mig.

Men har jag fått något mejl? Nej. Detta gör mig så fruktansvärt frustrerad, faktiskt. Jag vet ju inte vad som ligger bakom förseningen, men det känns som att såhär bara får det inte bli. Vet heller inte vem som är ansvarig just nu, men om inte Hepnet själva ger mig något för min väntan tänker jag kräva det själv.

Någon mer som har haft problem med någon beställning någon gång?

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!