Ardfield & Golden Stripe

Hästprylar • 2011-11-18 • 19:30:09


Hööks har fått in ett nytt träns, såg jag idag :)
Tränset heter Ardfield och märket är CH (Claridge House) och kostar 589:-. Pannbandet är ofodrat, det är tygelhakar på sidostyckena vilket jag personligen gillar starkt, och dessutom; till alla som är lite tokiga i breda nosgrimmor kan jag tala om att den är hela 4,5 cm bred, haha. Hööks andra träns med breda nosgrimmor är "endast" 4 cm ;) wowi...!



Sen har dom även fått in en filt som kan användas till allt möjligt. 100% ull och kostar 1.149:-.
Lite dyrt enligt mig, men vem vet.. Kanske är det av superkvalité :)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!