1 november

Djurfotografier • 2011-11-01 • 21:07:36

Idag är det då 1:a november,
och enligt mig har det här året gått jekligt fort! Allt har bara svischat förbi, men mycket har hänt... (haha nu låter det som om året är slut, men inte riktigt än! :p)

Inte har det kommit nån snö heller. Vilket jag tycker är grymt skönt, för jag vill inte ha en massa snö! Visst är det fint (ibland), men jag vill ha mera höst. Jag gillar hösten :) Den är lite kuslig sådär :D Kala träd... Maha.

Är lite bekymrad över att jag inte fotat nåt i princip ;( Kanske ska jag ta o gå upp tidigt imorn (jag har ju lov hahaha!) och se vad det är för roligt väder? Kanske är de dimmigt o creepy vilket isf gillas starkt! Går in o kollar yr vettja... Nepp, imorn blire sol-molnigt. Rackarns! Kanske på fredag för det såg ut som att det skulle bli sämre på tors-em... Hm :p Jaja, vi får se! Ingen idé att bestämma nåt, för jag håller ändå ALDRIG något planerat. Det har ni säkert märkt, att jag aldrig någonsin håller något som jag bestämt mig för eller planerat ;P


Här kommer några bilder från i lördags






Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!