Seg som kola

Seven Seat ♥ • 2011-05-28 • 22:04:08

Idag va både jag och hästen ruskigt sega :( Seven va på riktigt skithumör, han va less och irriterad och hade inte så stor lust att göra som jag ville. Känns bra att vi ska tävla dressyr imorn då.. Eller inte. Galoppen sitter inte, och han blir så sjukt stressad efter. Och för att inte tala om mej själv, jag blir osäker och stressad när jag ska rida program. Usch tycker inte om det. Undrar varför jag ens är med ...
Men men, samma skit. Vafan, en träningstävling, det är vad det är. Sen får det väl gå skit då! Men det kommer ju inte vara ett dugg kul, och det känns som min dag kommer bli heelt förstörd... Nej nu får jag ta och rycka upp mig. Måste ge det en chans - kan ju inte ge upp innan jag ens börjat! :)

Imorn - dressyrtävling LC:1 alltså. Ska ladda kameran så att mamma eller pappa kan filma mig, även om jag inte vill nu eller när jag rider, så vill jag ändå se sen hur det gick. Och då är ju den enda lösningen att filma! :)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!