den där dressyrtävlingen...

Seven Seat ♥ • 2011-05-29 • 17:56:21

... gick ju rätt bra trots allt! :) det slutade med en blågul rosett, som Seven så stolt fick på sitt träns! :D

Men jag måste ju säga att jag blev lite förvånad att jag vann, haha. Jag var så sjukt trött och seg (hade inte ätit så mycket för jag va så nervös) så jag orkade knappt någonting alls. Jag är seriös! Jag klarade knappt att trava i tre minuter, sen va jag svimfärdig :s Men mamma servade mig med dricka och fika under framridningen, så då blev de lite bättre :p haha.
Och när jag väl kom in på banan, kändes Seven spänd och stressad och det kändes inte bra asså.. Men jag klarade galoppen bra faktiskt, som jag var så orolig för :)
Mami filmade mig, och när jag kollade på den såg det faktiskt helt okej ut! :D

Och alla var så duktiga! :D Det är duktigt att ens ställa upp! Duktiga tjejer!!





Alla bilder är tagna av underbara Pappa! ♥


Skickade kommentarer
Postat av: Cecilia

jag vill gärna se den där filmen :D:D

2011-05-29 @ 21:26:25
URL: http://davyeenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!