Nystart :)

Vardag • 2011-03-31 • 16:43:14

Hej!
Nu har jag bestämt mig för att "starta" om den här bloggen lite. Ska renovera och fixa och dona, få lite fin struktur på det hela! :) Det tråkiga är att jag har så mycket i skolan nuförtiden, så jag kommer inte kunna fixa det förrän senare :/ tråkigt, jag vet, men jag måste prioritera skolan nu faktiskt. Sista köret, bara att ge järnet! Sen jävlar ;)

Ha de gott tills dess!
kram Amanda L.

Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

YEY för att du ska starta upp lite ! :D (Y)

SV: Hihih, kul att du gillar dem. Annas bilder var fräcka dom, haha! ;) Kul med "tema" fotografering. :)

Älskar min lilla reflexskärm! :D Den är 60cm, ena sidan silver å andra sidan guld ;))

2011-04-03 @ 18:24:49
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: Hille - tantparkkila

SV: Jag beställde min ifrån www.tvspelsweb.se, de har yt-klipp på vissa av sina varor så man kan se lite bättre hur de ser ut ;) Min size tycker jag vart alldeles lagom, inte för stor å inte för liten häller, passade mig. :) Jag vet inte vad den vita skulle ge, men silver ger väldigt vitt och lite kallare uttryck och guld ger varmt uttryck. Kanske kunde slänga upp lite gämförelser hur det blir med de olika färgerna..

2011-04-03 @ 22:29:16
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!