Vitt vitt och mera vitt

Vardag • 2011-06-21 • 20:03:51

Idag målade jag och syrran ett hus, här i Sverige, på en för er okänd plats :p
Huset är inte klart på långa vägar - det är ju ett sommarjobb! Jag tror jag aldrig har sett så mycket vitt på en och samma gång i hela mitt liv.. Gosh.
Imorn är det ledigt från jobbet, och jag ska fira det genom att dra till en hoppträning som äger rum en bit härifrån och fota lite :) Så förhoppningsvis blir det några finfina bilder här på bloggen imorn!

Sitter även här och grubblar över min blogg som jag är väldigt missnöjd med,
tycker inte om utseendet men har inte kunskaper att fixa till den så som jag vill att den ska se ut. Sjukt frustrerande! Sen att jag har brist på fantasi gör ju inte saken bättre.
Men jag ska försöka fixa den, greja och dona för att jag ska bli nöjd :) Ska bara få tid och ork till det, hehe...
Nu ska lilla jag checka in de två senaste avsnitten av Vampire Diaries, har ju inte kollat på dem än!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!