REA och sommarjobb

Hästprylar • 2011-06-20 • 21:31:02

Imorn blire till att sommarjobba (måla maha) och jobba ihop till lite pengar som jag snart ska spendera, haha!
Och det är ju så sjukt passande, för Hööks har ju 50% rea på lite saker nu :D hehe. Ska inte köpa träns (vet att alla gapar) bara för att det är halva priset, jag ska se vad det kommer för nya saker ;) Vem vet, dom kanske får in värsta snyggingarna? Vet ju iof redan ett träns som ska komma, såg ett reklamblad i Hippson :p Kan ju avslöja att det liknar ett från Dyon rätt skapligt... ;p
Jag hade nog faktiskt tänkt att slå till på en prylbag och fårskinnspaddar som läggs i benskydden. Hans framskydd börjar ge skav, så varför inte, nu när det ändå är rea? :p

Och sen har jag ju lite beslutsångest nudå...
Under förra veckan (på ridlägret) hittade jag en gammal Börjes-katalog i klubbstugan. Och jag hittade ett träns som jag bah dog när jag såg det! Men så kollade jag det när jag kom hem, och det är en utgående vara, och den finns bara kvar i ponny :( *tår i ögat*. Men istället har dom fått in NYA träns (mohaha) som är skeetasnygga! Har fastnat för ett som jag tycker är finfint :D Kostar 545:-, så det är ju varken dyrt eller billigt. Fast det beror ju helt på vad man jämför med, hehe.
Sen så tycker jag att det kanske ser lite klumpigt ut - både nackstycket och nosgrimman. Men nackstycket kanske inte blir ett problem eftersom nackstycket på tränset jag har nu (svart) är rätt så brett och stort, och det gillar han ju. Men man vet ju aldrig..
Vad tycker ni då? Ser det klumpigt och stort ut eller är det helt ok? :) Tänker hur som helst inte beställa det idag så jag kan ju fundera mera, haha :p ska först kolla vad hööks får för nya saker ;)

 

Jaa, jag tror jag får sova på saken helt enkelt! :) Förhoppningsvis åker jag och päronen ner till Sharpman i sommar (som dessutom har lagerrensning då vi åker!!) och då kanske jag hittar ett träns där? Eller så kanske Hööks får in ett asballt? Vem vet.. ;) Fast det skulle ju vara rätt snyggt med tränset ovan + ett GG-pannband till! :D Hihi! Nej gud, nu får jag allt ge mig. Sov på saken Amanda!


Skickade kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag känner ingen som är så galen i träns som du, haha! :P Om jag var du skulle jag satsa på Sharpmans lagerrensning, helt klart!

2011-07-02 @ 20:31:11
URL: http://alxmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!