Missinassen

Vardag • 2011-06-19 • 02:07:41

Här sitter jag, mitt i natten, framför datorn och ugglar.
Om några timmar ska jag gå upp igen och städa mitt rum, innan jag fixar disken i köket. Eller jag kanske byter plats på dom dära sakerna haha :p Sen ska jag uut och fota, spelar ingen roll vad det är för väder - jag ska ut. Jag ska hitta på någonting av det vädret som är och det ska bli awesome. Jag redigerar de asballa bilderna och lägger stolt upp dem på bloggen. Sen på kvällen drar jag till stallet för att rida min prins. Kanske hoppar jag, det beror på hur ridlägret som börjar imorn är uppbyggt. Sen åker jag hem och softar.
Låter det som en bra dag? Jaa!

Så nu ska jag gå o sova. Nattinatti!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!