Målerier och kameraknäpp

Vardag • 2011-06-27 • 22:33:16

Idag va lilla jag så duktig att måla igen.
Haha, kändes som att jag va rätt seg, hade inte samma go' som förra gången, men jag fick saker gjort och det är väl huvudsaken? :) Imorn blire måla igen, haha!

Efter målningen och en liten matbit så drog jag ut med cykeln och Lollo, och fotade lite olika saker :p Har laddat över bilderna men inte kollat igenom dem, hehe. Blir morgondagens *shit nu tappade jag ordet*, hum, "som måste göras" :p haha. Alla fattar? :D Naaajs.

Dessutom ska jag ta o fixa ett inlägg om kamerautrustning.
Det är många som frågar vad jag har för kamera respektive objektiv, så då tänkte jag att jag kanske kan plåta sakerna och sedan göra ett inlägg om dem :) Vad säger ni om det?
(Fast ni läsare är ju så tysta.. Så det här känns ju mer som en monolog maha)

Bjuder på en härlig bild som togs i onsdags när jag väntade på att hoppträningen skulle dra igång :)


Skickade kommentarer
Postat av: Frida

Du är ju jätteduktig, Amanda. Jag är mäkta imponerad!

2011-06-27 @ 23:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!