Hårdträning i skogen

Seven Seat ♥ • 2011-06-05 • 18:54:07

Idag red jag ut med lillhästen, det var först tänkt att Anna skulle fota mig, men tiden gick och sen behövde hon åka hem haha :p så de kan bli..

Så jag red ut själv :) Red på grusvägen, och tränade skänkelvikning, öppnor, slutor, halter, övergångar.. Ja, lydnad på höög nivå! :p Han va jätteduktig :) Han blev mjuk som smör när han gjorde som jag sa och slappnade av, men så kom en läskig sak och han spände sig med en gång. Satans polle, att han ska va så rädd för alla saker. Men det blir bättre! Bättre för varje gång :) Fast rädslan för korna kommer han aldrig att komma över, tror jag. Dom är ju fortfarande vääldigt farliga ;o Herregud så han blåste upp sig idag. Ville iväg hela tiden, trippade på tårna som aldrig förr, haha :p tokhästen.

Superskönt är det med ledighet! :D Är ju ledig på tisdag oxå, och sen är det softardag på onsdag och på torsdag så slutar vi. Asnice :D Men eftersom jag vill vara ute så mycket när det är fint väder (utom när det är typ 40 grader, då dör jag lite) så hinner jag inte sitta och uggla framför datorn :o Haha, seriöst, jag skriver fel hela tiden här på tangentbordet! Fingrarna är inte vana... :p Men jag ska försöka fixa med lite bilder och fota lite mera, så att bloggen piggas upp lite :) har ju några mappar med plåtningar som ligger och väntar på att bli redigerade så :) :p


Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!