Supersötasnyggseven

Seven Seat ♥ • 2011-07-01 • 22:05:13

Red min lilla prins idag, tränade fett på min sits, så gott det går i den där sadeln o.O
Den ligger prima på hästen, men jag sitter så kasst i den när jag ska rida dressyr. Hoppning går väl för sig, eftersom det är en hoppsadel, men i dressyren går det skit. Det är (för tillfället) praktiskt taget omöjligt att rida som folk med stigbyglar i den där sadeln. Utan går väl bra, i skritten är det helt okej, men i traven åker benen fortfarande fram. Tränade på de idag, och det blev bättre! Nyttigt att rida utan stigbyglar! :) Men man ska ju gärna kunna rida med också..

Han va ruskigt fin sen igår (då jag red barbacka på sandvolten och lösgjorde honom i skritt), och det är så kul när sånt verkligen sitter kvar nästa dag. Vi har kommit en bit, jag och lillhästen. Känns inte så nu, men tänker man tillbaka så inser man hur långt vi faktiskt kommit. Puss på snygghästen ♥ !

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!