Sängen nästa?

Djurfotografier • 2011-07-03 • 22:09:21




Ungefär sådär känner jag mig nu.
Är grymt glad över att jag inte ska jobba imorn, så jag kan få en liten sovmorgon och softa lite :)) Kanske tar jag mig i kragen och fotar lite kamerasaker som jag har här hemma :p

Bilden togs 26/6-11, och är en av typ tuuusen bilder på lillkatten. Kanske ni vill se några fler imorn? :p
Nu ska jag nog stänga av datorn och lägga mig i sängen och läsa lite i en bok som syrran "tvingade" mej att läsa. Boken heter Falsk Förespegling för alla er som är nyfikna :) skriven av Candace Camp..

Natti.

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!