Mumsiga macarons

Goda bakverk • 2011-07-26 • 14:29:30

I förrigår (jag vet, sorgligt att jag inte redigerat bilderna förrän nu) bakade Tommy läckra macarons, tre olika smaker; blåbär, vattenmelon och pistage. Gudomligt gott! Dessutom är de lika söta att fota som att äta, så det blir ett finfint motiv för fotografering, tycker ni inte det? :)



Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Goosh me want! Haha, bilderna var inte dåliga de häller! Gillar ditt sett att hela tiden redigera på nya häftiga vis! :D



Föresten snyygg header!

2011-07-27 @ 11:06:11
URL: http://tantparkkila.blogg.se/
Postat av: Matilda

Dom ser jättefina ut! :')

Är det som hamburgare? x) Det ser ut som det. Eller är det typ kaker? :D

2011-07-27 @ 12:57:03
URL: http://blueanemone.blogg.se/
Postat av: Carro

Dom ser så himla goda ut! Hur ska vi övertala honom att göra det igen?...

2011-08-03 @ 09:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!