Hemma igen

Naturfotografier • 2011-07-28 • 21:38:40

Hejjsan.
Nu är jag hemma från stallet igen, men ska ju dit imorn igen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, hehe :p Så jag bjuder på några blommor som jag plåtade för några dagar sen. Hoppas fantasin är på bättre humör imorn! :D

O juste, för alla er som undrat varför ni inte fått svar på era kommentarer, så kan jag säga att jag såg inte dem, haha. Har inte kollat själva kommentarssidan, utan bara på översikten. Men nu har jag lärt mig att alltid kolla på kommentarssidan istället. Hihi. Men nu har jag iaf svarat alla som ville ha svar! :)



Skickade kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Mysigt ljus :) Och den stora bilden på dig är helt awesome. Modelsister!

2011-07-28 @ 23:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!