En blöt sommardag utan bra rubrik

Seven Seat ♥ • 2011-07-03 • 15:10:50

Har ingen som helst fantasi att komma på en rubrik, haha. Så fail :p
Drog till stallet imorse, och kan ju säga att idag va de inte mysigt att vara själv i stallet. Brukar tycka att det är skönt att få vara själv, strosa runt som man själv vill och inte stressa. Men idag kändes det som ett spöke lurade bakom nästa krön, jag gick på nålar och kunde inte koppla av för fem öre. Har ingen aning om varför, faktiskt. Lite creepy...

Ridningen gick däremot rätt nice faktiskt! Hade tänkt att skutta lite, men det slutade med att jag inte gjorde de, haha. Red inte länge alls, heller.
Red åttor och på volt för att få igenom ställningen i båda varven, både för min och hästens skull.
Idag va faktiskt kroppen verkligen med på noterna, allt stämde prima och jag fick till en bra sits -  med stigbyglar! Haha! Hade hoppläder så då fick jag ju stöd ;) Och när sitsen stämde (och känslan va på topp den också!) så gick ju hästen klockrent. Sjukt härlig känsla när han bara flyger fram, och man känner hur han arbetar med hela kroppen och verkligen sätter bakbenen under sig. Maffigt!
Så jag nöjde mig där, struntade i hoppningen och avslutade när allt kändes så bra :)

Idag är det ju en väldigt blöt dag, så jag kommer stanna inne resten av dagen ! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske fota kamera och objektiv, eller kanske kolla på tuusen avsnitt av true blood, eller knåpa ihop en ny header eller bara sitta o uggla och leta träns. Får se hur det slutar, maha!
(Kan inte baka nåt för kylskåpet gapar tomt och jag tänker inte gå ut i det här vädret)

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!