Polleliten

Seven Seat ♥ • 2011-12-28 • 18:55:35

Red polle i ridhuset idag.
Gick helt OK, travar för fullt nu och jobbar frenetiskt för att han ska bära sig och arbeta främst på böjt spår då det stramar väldigt mycket där... Blandat med massor av skritt i låg resp. "hög" form :))

Imorn hoppas jag kunna rida mycket mer på böjt spår och göra hnm mjuk som smör! Han har ju gått och blitt stel som en pinne, känner det såklart när jag rider, men jag ser det tom. när jag leder och gör en sväng. Ska troligen ta ut en massör också som får kolla igenom honom :) Även fast jag masserar dagligen så behövs det verkligen en riktig massör just nu...

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!