Mobilbildeeeeer!

Vardag • 2011-12-29 • 18:08:16

Idag bestämde jag mig för att bråka med min kära mobil.
Den vill liksom inte släppa ifrån sig bilderna, eller filerna överhuvudtaget som ligger på minneskortet. Men nu jäklar! Idag lyckades jag hitta ett program där det funkade :) Så nu har jag ca 1700 bilder som är tagna med mobilen, ända från när jag köpte den för typ två år sen. Så nu tänker jag bomba med massor av bilder! Gr8 hörni!

Jag kan ju börja med bilder på mig. Ni ser ju så sällan bilder på självaste Snoozam, så why not?



Sen har vi ju några äldre, men ungefär såhär ser jag ut just nu!

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!