Trassel ♥

Vardag • 2011-08-28 • 20:35:50

Idag såg jag äntligen filmen Trassel (Tangled på eng) som jag velat se ända sedan filmen kom ut :D Och den levde upp till mina förväntningar! Gud vad jag älskar den. Man blev alldeles tossig hihi :D helt klart min favoritfilm just nu!

Älskar ju såklart "alla" karaktärer; Flynn, Rapunzel, Pascal och Maximus. Maximus är ju såklart favoriten, inte bara för att han är häst, utan för att han är så satans häftig! 









Skickade kommentarer
Postat av: Matilda

HAAHAHA, åå tycker också den är bra, så rolig! xD

2011-08-29 @ 07:01:05
URL: http://blueanemone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!