SKOLAAN!

Vardag • 2011-08-17 • 19:58:10

Ojoj!
Det har inte varit så mycket uppdatering nu på sistone :o ajabaja på mej där... Ska försöka bättra mig, men samtidigt hinna med allt som ska göras om dagarna.. Nu har ju SKOLAN börjat! :D Och min klass är minst på skolan igen. Det va inte igår! :p Just nu går jag på Realgymnasiet, inriktning Häst, som är Sveriges största naturbruksgymnasium! Baallt.

Och ridningen går bra, Seven går som aldrig förut! :D Riktigt fin börjar han bli nu... Min lilla älskling! Har inte börjat träna på hela dressyrprogrammet än, men det ska jag nog börja med snart... Maha. Vill inte ens tänka på den där tävlingen, den gör mig alldeles för nervös :S
Och just nu är jag på ett SJUKT shoppinghumör. Går i affärerna och ser kläder som jag bara älskar och som jag vill ha. Men jag måste hålla i pengarna nu :o vet inte varför, faktiskt, men magkänslan säger att jag inte ska köpa "onödiga saker". Fast kläder är ju ganska kul :p och skor. Och de och de och de...

Och nu är jag väldigt hungrig, haha! Har inte ätit middag än ;o så jag bjuder på lite glass :D



Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!