Min maffiga häst

Seven Seat ♥ • 2011-08-20 • 11:59:41

Min lilla häst är så maffig. Så häftig!
Känns som jag har kommit mycket längre på bara några veckor, och det känns sjukt bra! Har en bra känsla och hästen går klockrent nästan varje pass :D

ÅÅÅÅHHH vad jag önskar att det inte va så mörkt i ridhuset... Då skulle man kunna fota där :'( Böhö. Får ta och rida på åkern nån dag... Om det inte ÖSREGNAR imorn så kanske då? :p Ni får ju hursomhelst se bilder om runt en vecka, eftersom jag ska tävla om just en vecka! :D Ska bli jätteskoj, faktiskt, eftersom jag har en så bra känsla just nu. Men det är första gången jag och Seven är ute på en tävlingsbana, så jag har inga förväntningar alls. Det lär ju inte gå så bra, men någon gång måste vara första gången! :p Kanske blir han jättestressad, eller så kanske han dör av alla intryck. Det får vi se!

Vet inte vad jag ska ha för kläder dock :o Varken kläder eller schabrak. Har ju inget fint tävlingsschabrak (och det finaste är skitigt, har ridit med det nu hehe). Det visar sig hur det blir med den saken... Och inte har jag någon kavaj heller :p hihi. Och ingen vit skjorta. Bara en vit plastrong. Hm, bra planering där!
Har kollat Hästnet efter kavajer, och har hittat några som jag mejlat på. Så kanske, om jag har supertur, har jag en kavaj innan lördag! Tvivlar dock på det, men man vet aldrig... Maha.

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!