Jag har en grym häst

Seven Seat ♥ • 2011-08-12 • 16:21:33

Igår red jag lektion för Jenny på min lilla bebiskuse, och ni anar inte vad mycket som hände då i min ridning.
Känslan va på topp, fick reda på underskänkeln och hästen jobba på som satan! Gud så underbart! Studsade riiiktigt mycke när jag väl fick bak benen, för då började han ju jobba under sig rejält. 

Och idag red jag lektion för henne igen. Igår red jag hela passet utan stigbyglar (lättare för min del), och idag laddade vi på med stigbyglar. Och vilken grym känsla... Herregud mamma säger jag bara. Den där hästen. Han är så grymt fin ibland. Är så stolt över att han faktiskt är min! Den lilla mupphästen med raket i rumpan är min lilla dressyrpolle just nu! ♥ Och han blir ju bara så sjukt snygg i det nya tränset ;) 

Dock vet jag inte vad jag ska göra med hans man som jag totalt misslyckats med. Grr jag ska inte bli frisör. Det lutar nästan åt "stubb" nu, eller i alla fall riktigt kortkort. Hans hals ser ju bredare ut då oxå, o de är snyyggt! Hum, får se hur de blir med den saken ;p

Sen har jag bestämt mig för att anmäla mig till Dannemoras dressyrtävling den 27:e augusti, om typ två veckor. Måste ge mig ut, och det är ju kul när jag väl ha ridit och så, men jag kommer vara helt död innan och under tiden jag är där. Heeelt död. Jag kommer vara ett nervvrak. Men någon gång måste vara den första och jag får inte skjuta upp det längre; jag måste ge mig ut o tävla lite nu. Shit jag blir nervös bara jag tänker på det. Halleluja prisa gud.

Skickade kommentarer
Postat av: Carro

Haha det går nog bra! Men shit vad du missbrukar guds namn haha visste inte att du va så religiös :O

2011-08-12 @ 16:31:49
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

Haha "halleluljia prisa gud" xD Nej men det kommer nog gå sketa bra! :D Ni två är ju grymma tillsammans! Kanske kan komma förbi och fota, kanskeee! :)

SV: Oj skulle jag gätta vilja gärna göra! Fast när är det och så? :D

2011-08-12 @ 17:29:33
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!