I mörkret

Snoozam på hästryggen • 2011-08-04 • 11:16:05

Här kommer några bilder från igår när Papi fotade mig när jag red Seven en snabbis.
Dom blev ju som sagt inte så bra pga mörkret som dök upp lite oväntat ;( Men men, man ser väl att det föreställer ett ekipage, får vi hoppas!
Och ja, jag håller på och bantar bort den där sommarmagen på kusen... :p han är lite matglad.







Skickade kommentarer
Postat av: ~HiLLe~ FOTO&HÄST

:D Mera sånna här bilder vill ja se! Även om alla dina andra e awesome dom med, men kuuligt med ridbilder. :) De "suddiga" ser de verkligen ut som om det skulle gå i 180, huuhuh!

2011-08-04 @ 17:40:04
URL: http://tantparkkila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!