Funderingar

Vardag • 2011-08-29 • 18:13:51

Ridningen på Säva idag gick faktiskt rätt bra! :D
Red Tequila igen, och den här gången va jag mer avslappnad. Dessutom tränade vi bara sits och hållning, vilket verkligen behövs hos mig haha. Har stolsits när jag rider med stigbyglar, inte utan, har dålig handställning då jag har olika långa tyglar men inte känner att det är fel. När tyglarna är lika långa dock (man ser ju stropparna) känns det på tok jättefel, och dessutom lägger sig vänsterhanden inåt. Hum ;o Sen sitter jag som en hösäck och kollar ner - när man ska sitta upprätt med blicken stadigt framåt... Hehe, ja vad säger ni? Låter det som att jag har nåt att jobba på? :p

Sen funderar jag på att ändra bloggens utseende igen. Känns som jag vill ha lite annat :p hehe.

Skickade kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mailadress: [email protected]

Är det någonting om mig du undrar över? Ställ gärna din fråga HÄR!